Skip to main content

Support

Med kunden i fokus og en fast kontaktperson, kan vi altid yde den bedste og mest personlige service

TelePlan sørger for installation, support og service. Vores store ekspertise og mange års erfaring i service og kundepleje betyder, at vi har en løsning på langt de fleste udfordringer, du som virksomhed kan møde.

Serviceaftale med TelePlan

Vi ved, hvor svært det er med flere forskellige teknikker, hvor du skal starte fra bunden hver gang. Vi kender vores kunder og ønsker at være personlige, derfor vil du aldrig blive mødt af en tilfældig medarbejder.

God service, sikkert internet og en hurtig forbindelse, der ikke svigter. Det er nogle af de parametre, der er vigtige for os, fordi de er vigtige for dig. Vi arbejder nemlig med langvarige relationer og glade kunder.

Vores medarbejdere har mange års erfaring med at sørge for sikkert internet. Derfor leverer vi også vores netværk med firewall og efterfølgende kompetent service. På den måde kan du som kunde være tryg, da du er velvidende om, at du altid har stabilt og sikkert internet.

Hvad enten du ringer eller sender en mail, vil du få hurtig og kompetent hjælp. 

Med en serviceaftale skal du som kunde blot kontakte vores support, og vi vil tage os af eventuelle problemer eller spørgsmål vedrørende din telefoni eller hardware.

Vi tilbyder en service, hvor vi tager det fulde ansvar for din løsning og hvor materialer, arbejds- og rejsetid er inkluderet.

Vi tilbyder b.la. support indenfor:

  • Opsætning af løsninger
  • Undervisning af slutbruger
  • Support af slutbruger
  • Tilretning af behov hos kunden
  • Levering af telefonsystemer
  • Forbrugsanalyse
  • Behovsanalyse
  • Faktura Tjek på telefoni
  • Indsigelser og føring af klagesager vedr. telefoni
  • Telemægling
  • Hurtig fejlretning
  • Fjernsupport via Teamviewer

Lad os optimere
jeres løsninger

Bestil et uforpligtende tilbud fra os i dag