Integration
Vi leverer standard eller skræddersyet løsninger
Teleplan udbyder to typer integrationer fra telefoner til andre anlæg:
Standard integrationer
Man kan f.eks. have et CRM-system, som man kombinere med ‘Hubspot’. Disse to anlæg vil kunne snakke sammen og dele vigtig data uden manuelt arbejde. Dette betyder, at man aldrig vil gå glip af data omkring kunden uanset, hvor ens medarbejder snakker med disse.
Vores anlæg vil nemlig automatisk sende en notifikation til din virksomhed om det opkald, der har været. Der vil også blive indsamlet den fornødne data f.eks. opkaldets længde, emner og aftaler, der er blevet indgået pr. telefon. På den måde har man altid den mest opdaterede information på enten kunden eller en specifik sag, man har kørende.
Skræddersyet integrationer
Hos TelePlan har vi ansat en udvikler, hvis speciale er, at udvikle integrationsløsninger for vores kunder. Dette betyder, at den enkelte virksomhed kan få en skræddersyet løsning, som er tilpasset specifikke behov.
Her er behov og løsninger meget forskellige, og vi har erfaring med både simple og avanceret integrationer. Alt lige fra at få lagt sin informationer i en database til eget forbrug, optagelse af samtaler til større og mere avancerede systemer med større dataopbevaring.
Vi tilbyder følgende standard integrationer:
- Hubspot
Din all-in-one-løsning indeholdende alle de fornødne værktøjer til daglig drift af din virksomheds marketing. Hubspot CRM er et af markedets bedste systemer til leads. Du kan her holde overblik, organisere, samt pleje dine leads og kunderelationer. Du kan lave leadscoring, følge dine leads adfærd, samt få en dybere indsigt i både dine kunder og leads.
- Salesforce
Salesforce skaber kortere forbindelsesveje mellem dine kunder og din salg- og markedsføringsafdeling. Med systemet kan du administrere dine kunderelationer/kundeemner, og alt data bliver lagret i cloud. Du har med dette CRM-system altid de oplysninger, det kræver for dig at lukke aftaler med kunderne. Alt data er tilgængeligt for alle i teamet. Man kan derfor samarbejde om salgene og administrere kundeoplysninger/leads sammen.
- Plecto
Styrker teamets performance og motiverer medarbejderne. Med Plecto kan du selv skræddersy dit dashboard. Du får de relevante oplysninger op, og det giver real-time indsigt i holdets salgsperformance. Den direkte data motiverer og engagerer dine medarbejdere og øger både den samlede og individuelle performance.
- WebCrm
WebCrm er et dansk udviklet system, som hjælper dig med alt lige fra leadgenerering og markedsføring til salg, service og analyse. Systemet samler alt data ét sted, som alle kan få adgang til. Dernæst kan du herfra også styre opgaver, møder, tilbud og kunderelationer. Det kan skræddersyes, så det passer til lige præcis din virksomhed.
- Unik Advosys
Et system udviklet specielt til advokater, som skal have styr på sagsbehandling og dokumenthåndtering. Samarbejdet bliver bedre, og analysearbejdet bliver lettere. Med Advosys kan du styre alt fra fakturering og timeregistrering til e-mail, finanser og e-mail dokumenthåndtering. Dette er foruden den nemme og effektive sagsstyring som Advosys faciliterer.
- Optagelse af samtaler
Der er mange fordele ved at optage samtaler. Disse kan f.eks. bruges til træning af medarbejdere, senere dokumentation eller for at lette en medarbejders administrative arbejde.